İPTAL, İADE VE DEĞİŞİM 

 

Siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

  • Siparişler, kargoya teslim edilmeden önce iptal edilebilir.
  • İptal talebi Talep Formu üzerinden iletilmelidir.
  • Kargoya teslim edilmiş siparişlerde iptal işlemi yapılamaz. Bu durumda, ürün teslim alındıktan sonra iade süreci başlatılabilir.
  • Onaylanan iptallerde, ödeme iadesi kullanılan ödeme yöntemiyle gerçekleştirilir. Kredi kartı iadeleri bankaların işlem sürelerine bağlı olarak 1–7 iş günü içerisinde kart hesabına yansır. Havale ile yapılan ödemelerin ise 5 iş günü içerisinde geri ödemesi yansımaktadır.

 

Ürünümü nasıl iade edebilirim?

  • İade işlemleri için Talep Formu doldurulması zorunludur. 
  • Talep oluşturulduktan sonra ürünü kargolamanız gerekmektedir.
  • Tarafımıza ulaşan ürün, 7 iş günü içinde teknik ekip ile incelenir; inceleme sonucunda uygun olan iadelerde, ödemeniz aynı sürede gerçekleştirilir.
  • Belirtilen iade, iptal ve değişim koşulları sadece www.mototas.com.tr üzerinden verilen siparişler için geçerlidir.

Marketplace (Trendyol, Hepsiburada vb.) siparişlerine ilişkin süreçler ilgili platformların kuralları doğrultusunda yürütülmektedir.

 

İade Süreciyle İlgili Önemli Bilgilendirme

  • Siparişinizi, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde, kullanılmamış ve tekrar satılabilir durumda olmak koşuluyla iade edebilirsiniz.
  • Ürün, orijinal ambalajı, faturası, tüm aksesuarları ve etiketi ile birlikte tarafımıza gönderilmelidir.
  • Eksik veya hasarlı gönderimler, iade sürecinde kabul edilmez.
  • Yalnızca MNG Kargo iade kodu ile yapılan gönderimler kabul edilmektedir. Diğer kargo firmaları ile gönderilen karşı ödemeli kargolar alınmaz.

 

Ürünümü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

  • Mağazalarımızdan değişim işlemi yapılamamaktadır. Değişim taleplerinin web sitesi üzerinden ilerlemesi zorunludur.
  • Değişim taleplerinde öncelikle Talep Formu doldurulması zorunludur.
  • Talep oluşturulduktan sonra ürün kargo ile tarafımıza gönderilmelidir.
  • Ürün tarafımıza ulaştıktan ve teknik inceleme ile stok kontrolü tamamlandıktan sonra, değişim talebiniz uygun bulunursa, ürününüz en kısa sürede yeni ürün ile değiştirilerek size gönderilir.
  • Değişim ürününün teslimatı için kargo süresi ve prosedürleri geçerlidir.
  • Değişim uygun bulunmadığında veya stok bulunmadığında, tarafınıza süreç hakkında bilgi verilir.

 

Hangi ürünlerde cayma hakkı ve değişim geçerli değildir?

Aşağıda belirtilen ürün grupları, cayma hakkı ve değişim kapsamında iade alınmamaktadır:

  • Hijyen koşulları gereği iadesi mümkün olmayan ürünler:
    Balaklava, maske, termal içlikler, çoraplar
  • Kullanılmış, denenmiş veya orijinal ambalajı hasar görmüş ürünler
  • Etiketi sökülmüş, orijinal kutusu, kutu içeriği ve aksesuarları eksik olan ürünler
  • Müşteriye özel olarak hazırlanmış, kişiselleştirilmiş veya üzerinde değişiklik yapılmış ürünler
  • Tek kullanımlık ürünler
  • Elektronik ürünler (örneğin: interkom, kamera vb.), ambalajı açıldıktan sonra iade edilemez.
  • D-air® Smart Jacket gibi özel güvenlik donanımları, teknik ve güvenlik nedenleriyle iade veya değişime tabi değildir.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR