İPTAL, İADE VE DEĞİŞİM
Siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
- Siparişler, kargoya teslim edilmeden önce iptal edilebilir.
- İptal talebi Talep Formu üzerinden iletilmelidir.
- Kargoya teslim edilmiş siparişlerde iptal işlemi yapılamaz. Bu durumda, ürün teslim alındıktan sonra iade süreci başlatılabilir.
- Onaylanan iptallerde, ödeme iadesi kullanılan ödeme yöntemiyle gerçekleştirilir. Kredi kartı iadeleri bankaların işlem sürelerine bağlı olarak 1–7 iş günü içerisinde kart hesabına yansır. Havale ile yapılan ödemelerin ise 5 iş günü içerisinde geri ödemesi yansımaktadır.
Ürünümü nasıl iade edebilirim?
- İade işlemleri için Talep Formu doldurulması zorunludur.
- Talep oluşturulduktan sonra ürünü kargolamanız gerekmektedir.
- Tarafımıza ulaşan ürün, 7 iş günü içinde teknik ekip ile incelenir; inceleme sonucunda uygun olan iadelerde, ödemeniz aynı sürede gerçekleştirilir.
- Belirtilen iade, iptal ve değişim koşulları sadece www.mototas.com.tr üzerinden verilen siparişler için geçerlidir.
Marketplace (Trendyol, Hepsiburada vb.) siparişlerine ilişkin süreçler ilgili platformların kuralları doğrultusunda yürütülmektedir.
İade Süreciyle İlgili Önemli Bilgilendirme
- Siparişinizi, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde, kullanılmamış ve tekrar satılabilir durumda olmak koşuluyla iade edebilirsiniz.
- Ürün, orijinal ambalajı, faturası, tüm aksesuarları ve etiketi ile birlikte tarafımıza gönderilmelidir.
- Eksik veya hasarlı gönderimler, iade sürecinde kabul edilmez.
- Yalnızca MNG Kargo iade kodu ile yapılan gönderimler kabul edilmektedir. Diğer kargo firmaları ile gönderilen karşı ödemeli kargolar alınmaz.
Ürünümü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
- Mağazalarımızdan değişim işlemi yapılamamaktadır. Değişim taleplerinin web sitesi üzerinden ilerlemesi zorunludur.
- Değişim taleplerinde öncelikle Talep Formu doldurulması zorunludur.
- Talep oluşturulduktan sonra ürün kargo ile tarafımıza gönderilmelidir.
- Ürün tarafımıza ulaştıktan ve teknik inceleme ile stok kontrolü tamamlandıktan sonra, değişim talebiniz uygun bulunursa, ürününüz en kısa sürede yeni ürün ile değiştirilerek size gönderilir.
- Değişim ürününün teslimatı için kargo süresi ve prosedürleri geçerlidir.
- Değişim uygun bulunmadığında veya stok bulunmadığında, tarafınıza süreç hakkında bilgi verilir.
Hangi ürünlerde cayma hakkı ve değişim geçerli değildir?
Aşağıda belirtilen ürün grupları, cayma hakkı ve değişim kapsamında iade alınmamaktadır:
- Hijyen koşulları gereği iadesi mümkün olmayan ürünler:
Balaklava, maske, termal içlikler, çoraplar
- Kullanılmış, denenmiş veya orijinal ambalajı hasar görmüş ürünler
- Etiketi sökülmüş, orijinal kutusu, kutu içeriği ve aksesuarları eksik olan ürünler
- Müşteriye özel olarak hazırlanmış, kişiselleştirilmiş veya üzerinde değişiklik yapılmış ürünler
- Tek kullanımlık ürünler
- Elektronik ürünler (örneğin: interkom, kamera vb.), ambalajı açıldıktan sonra iade edilemez.
- D-air® Smart Jacket gibi özel güvenlik donanımları, teknik ve güvenlik nedenleriyle iade veya değişime tabi değildir.