Sıkça Sorulan Sorular

ÜYELİK

1) Mototaş’a neden üye olmalıyım?

Siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz ve siparişiniz hakkında sizinle gerekli durumlarda iletişime geçilebilmesi, sipariş statü güncellemelerinin tarafınıza iletilebilmesi için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneriyoruz. Mototas.com.tr adresinde üyelik oluşturarak verdiğiniz siparişlerinizde özel Para Puan sistemimizden yararlanabilir, üyelerimize özel yapılan kampanyalarımızdan faydalanabilmektesiniz.

2) Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan ziyaretçi kimliği ile alışveriş yapabilirsiniz. Üye olmak için hiçbir ücret ödemenize gerek yoktur.

3) Şifremi unutursam ne yapmalıyım?

Üye giriş ekranında, üyelik oluşturduğunuz e-posta adresinizi girerek "şifremi unuttum” butonuna tıklamanız durumunda e-posta adresiniz ve ekranda beliren güvenlik kodunu girmeniz gerekmektedir. Ardından mail adresinize gelen linke tıklayarak yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.

4) Üyelik bilgilerimi güncellemeli miyim?

Siparişiniz ve kampanyalarımız ile ilgili tüm güncel bilgiler üyelik oluştururken beyan etmiş olduğunuz iletişim bilgileriniz üzerinden paylaşılacağı için bu bilgilerinizde değişiklik olması durumunda hesabınızdan güncellenmesini öneriyoruz.

 

SİPARİŞ

1) mototas.com.tr’den nasıl alışveriş yapabilirim?

Üyeliğinizi oluşturduktan veya üye girişinizi yaparak beğendiğiniz ürünleri "sepete ekle" butonuna tıklayıp sepetinize ekledikten sonra "alışverişi tamamla" butonuna tıklayarak alışverişinizi sadece birkaç adımla kolayca tamamlayabilirsiniz. Mototaş online satış mağazası ve Mototaş fiziksel satış mağazaları arasında çeşitli kampanya, indirim ve uygulamalardan dolayı fiyat farklılıkları olabilir. (Fiyatlar alışveriş yapılan noktada gösterildiği şekildedir.)

2) Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz tamamlandığı zaman sms ve e-posta yolu ile hem kargo firması hem de mototas.com.tr üzerinden bilgilendirme yapılacaktır. Aynı zamanda https://www.mototas.com.tr/siparistakip.aspx#/Hesabim-Anasayfa linki üzerinden e-posta adresiniz ve sipariş numarasını girerek siparişlerinizin takibini gerçekleştirebilirsiniz.

3) Ürün fiyatlarına KDV dahil midir?

Satışa sunulan tüm ürünler KDV dahil fiyatlardır.

4) Ödemesini gerçekleştirdiğim sipariş içeriğinde değişiklik sağlayabilir miyim?

Siparişinizde değişiklik yapmak istiyorsanız [email protected] adresine göndereceğiniz bir e-posta ile ya da 0850 255 04 81 Müşteri Hattımızdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize bu durumu bildirmeniz gerekmektedir.

5) mototas.com.tr ’de bulunan fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?

Üyelik oluştururken belirteceğiniz e-posta adresinize ve telefon numaranıza belirli aralıklarla sitemizdeki fırsatlar konusunda bilgilendirme mailleri ve smsler gönderilmektedir. Bilgilendirme seçeneğinin açık olduğundan emin olunuz. Daha sonradan açmak için ise Hesap Ayarım > Üyelik Bilgilerim alanında bilgilendirme tercihlerinizi güncelleyebilirsiniz.

 

ÖDEME

1) Almak istediğim ürünler için ödeme seçeneklerim nelerdir?

mototas.com.tr'den yapacağınız alışverişlerinizde dilediğiniz bankanın kredi kartını veya banka kartını kullanarak ödeme yapabilir, havale ve EFT ödeme yöntemini de kullanabilirsiniz. Hesap numaralarımıza alışverişi tamamlama aşamasında ödeme sayfasından ulaşabilirsiniz.

Önemli uyarı: Havale ve EFT seçeneğinde ödemeniz tarafımıza ulaştığında siparişiniz işleme alınıyor olacaktır.

2) Kapıda ödeme var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

3) Para Puan, kampanya ve hediye çeki kodlarını nasıl kullanabilirim?

Para Puan sistemi mototas.com.tr'nin sunmuş olduğu, müşterilerinin alışverişlerde kullanabileceği bir puan sistemidir. 1 Para Puan 1₺ değerindedir. Ayrıca yapacağınız tüm alışverişlerde alışveriş tutarı üzerinden yüzde %2 Para Puan kazanırsınız. Detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Sepet özeti ekranı altında bulunan "Hediye Çeki Kullan” alanına sepetinizdeki ürünlere uygun kampanya kupon kodunuzu girip "Uygula” seçeneğine tıklayarak kampanyalarımızdan faydalanabilirsiniz. Kupon indiriminizi sipariş özeti alanında gördüğünüzden emin olunuz.

4) mototas.com.tr’den yapacağım alışverişlerde kredi kartı bilgilerim güvende mi?

mototas.com.tr PayTR ödeme sistemi ile anlaşmalıdır. Bu sistem ile bilgileriniz %100 güven altındadır. Kart ödemeleriniz 128 bitlik SSL ile şifreli olarak yapılmaktadır. Kart bilgileriniz ödeme sonrasında sistemimizde kayıt edilmemektedir.

 

KARGO & TESLİMAT

  1) Yapacağım alışverişlerde kargo ücretsiz mi?

mototas.com.tr’de 1000 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücretsizdir. 1000 TL altı siparişlerinizde ise 50 TL sabit kargo ücreti yansımaktadır.

  2) Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?

Siparişleriniz MNG Kargo üzerinden gönderilmektedir.

  3) Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Mototas.com.tr üzerinden vereceğiniz siparişlerde ürününüz 1-3 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Cumartesi ve pazar günü gelen siparişlerin ise pazartesi günü kargolanma süreci başlayacaktır.

 

 

SİPARİŞ İPTAL & İADE

1) mototas.com.tr’den satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

Siparişinizi, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde kullanmadığınız ve ürün ya da ambalajını (satılabilirliğini) bozmadığınız sürece iade edebilirsiniz. Ancak bazı ürünlerde (Smart jacket, balaklava&maske, çorap ve elektronik aksesuarlar) iade yapılmamaktadır. İade talepleri için Hesabım > Siparişlerim alanından iptal talebi oluşturmanızı öneriyoruz. Ürünleriniz tarafımıza ulaştığında iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra kabul edilen iade taleplerinde geri ödemeniz bankanız tarafından ödeme yaptığınız şekilde yapılır. Bu sürecin ilerleme hızı tamamen bankanızın iç süreçlerine bağlıdır. Havale ile yapılan ödemelerin ise 5 iş günü içerisinde geri ödemesi yansımaktadır.

2) İade veya değişim ürünlerimi hangi adrese göndereceğim?

Firma Adı: Mototaş A.Ş.

Adres: Kayışdağı Caddesi Ayşe Hatun Çeşme Sokak No.8 Küçükbakkalköy Mahallesi Ataşehir/ İstanbul

bilgileri ile faturası, eksiksiz ve hasar görmemiş kutusu ile kutu içeriği aynı zamanda etiketleri sökülmemiş haliyle bizlere iletmeniz gerekmektedir. Mng Kargo dışında karşı ödemeli olarak yapılan iadeler kabul edilmeyecektir.

3) mototas.com.tr’den verdiğim siparişi nasıl iptal edebilirim?

Sipariş tarihinden en geç 2 saat içerisinde bizlere 0850 255 04 81 veya [email protected] mail adresi üzerinden bilgi vermeniz gerekmektedir. Kargoya verilmiş ürünleriniz için sipariş iptali yapılmamakta olup iade işlemi uygulanmaktadır.

4) Mağazalarınızdan iade veya değişim işlemi yapabilir miyim?

İade veya değişim talepleriniz için Hesabım > Siparişlerim alanından iptal talebi oluşturmanız öneriyoruz. Talebiniz doğrultusunda size geri dönüş sağlanmaktadır.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR